Bilgisayar firmasına müşteri giriyor ve görevli ile dialog şöyle gelişiyor: Görevli : Buyurun efendim, nasıl yardımcı olabilirim? Müşteri : Dün aldığım modem arızalı çıktı. Paramı istiyorum. Görevli : Peki arızası nedir? Telafi edelim. Müşteri : Bu modem küfrediyor. Görevli : ??? Müşteri : Dava bile edebilirim. Görevli : Nasıl yani Müşteri : Nasıl olacak. bağlanıyorum, basbaya ana avrad küfrediyor. Görevli : Olamaz efendim Müşteri : Oluyo!!! (iyice kızmış) Görevli : Ama bu cihazın teybi hoparlörü filan yok. Müşteri : Oluyo diyosam oluyo işte
Bu şekilde yaklaşık 10 dk. devam eden hararetli konuşma sonunda, iyice bağlantı-kullanım detaylarına filan inen görevli, sonunda 0 8222 XXX XX XX diye girmesi gereken bağlantı ayarlarında, vatandaşın 0 822 bölümünü yazmadığı, dolayısıyla alan numarasından sonraki numaranın isabet ettiği şanssız bir sabit telefon kullanıcısını bütün gece arayıp elektronik seslerle canından bezdirerek küfür ettirdiği; küfründe doğal olarak bilgisayarın hoparlöründen geldiği ortaya çıkıyor.